Önskelista

Jag var ju som sagt på stan igår och kollade efter vad jag ska önska mig i julklapp, tänkte visa det som står högst upp på min önskelista.
 
1. Jag behöver en ny parfym, och mina favoriter är wonderstuck och flowerbomb.
2. Skulle vilja pröva något nytt för mitt hår än bara shampo & balsam och nån inpackning någon gång i bland. Har hört att moroccanoil serien ska göra underverk för håret, så det kan ju vara värt att testa!
 
 
3. Jag älskar the body shops produkter, framförallt body butter. Jag har haft dofterna kokos och jordgubb, så nu skulle jag vilja pröva den nya doften persika. 
 
4. Tycker odd Molly kofterna som finns i olika färger med knytning i midjan är superfina! Jag var på Gabriel igår och prövade vilken storlek jag behöver, och lite olika färger. Vet inte vilken jag helst vill ha för alla färger är så fina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0