Update, 22 augusti.

Hejsan! Sov i stan inatt, har lämnat in mer saker till lägenheten och handlat upp lite mat och sånt. Sedan igår kväll kom Carmen och hennes lilla tjej som heter Cornelia och hälsade på också. Jag börjar få till det riktigt bra i lägenheten tycker jag, och till helgen ska vi åka till Sundsvall och handla möbler och inredning till min walk in closet. Tänkte även kolla runt lite efter kläder på Birsta, skulle behöva några nya jeans, någon mysig tröja och ett par höst skor. Vet inte riktigt vad jag vill ha för sko, men får kolla runt och pröva lite olika. 
 

Kommentarer
Postat av: klaudia

Vad roligt att du börjar få till det nu med lägenheten ska bli spännande att se hur det ser ut hos dig;)<3 puss

2012-08-22 @ 23:57:03
URL: http://klaudiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0