Svarta Levis 501

För ett tag sen fick jag hem mina svarta levis shorts som jag vann budgivningen på tradera, jag var lite osäker på om de skulle passa men jag chansade eftersom de bara kostade 149 kr. Men de passade perfekt faktiskt, kommer kanske inte kunna använda dem till bara ben eftersom det tyvärr är höst nu.. men jag tycker det är riktigt snyggt att ha tunna strumpbyxor innanför också! Ska även ändra om dem lite eftersom att jag tycker benen är för långa, så nu har jag bara vikt upp dem tills vidare.
 

Kommentarer
Postat av: klaudia

snygga!!:)<3

Svar: Tack!! :)<3
None None

2012-08-24 @ 20:56:11
URL: http://klaudiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0