Lite höst nyheter

Tänkte visa upp lite av det jag köpte idag, det blev ett svart och vinnrött hårband från cubus. Jag gillar att använda dem jag har, och så tycker jag att det var en riktigt bra modell som värmer öronen när det är kyligt. Köpte även två enkla bas linnen, ett vinnrött från Bikbok och ett grått från Gina. Hittade en prisvärd skinnkjol på H&M som jag tänker använda med tunna strumpbyxor innanför och mina nya kängor till. Köpte även en ärmlös lite längre militär grön blus på Lindex. Den tänker jag mig till högklackat och roliga accessoarer, som stora armband och örhängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0