Gårdagens

Hejsan allihopa! Förstår om ni undrat vart jag tagit vägen i över en vecka, men det är så att till lägenheten som jag flyttat in i har jag inget internet än.. men efter helgen så ska vi installera det så då kan jag börja blogga igen. Men även i helgen så är jag hemma i Svenstavik, tänkte därför passa på att berätta lite om hur min första vecka har varit. I Söndags så flyttade jag in i lägenheten helt och då sov även Klaudia över hos mig, sedan på måndag var jag väldigt nervös när jag skulle börja. Vi hade upprop i skolans aula och vart indelade i klasser. Första dagen var det ganska stel stämning i klassen men sedan har det bara blivit bättre och bättre under veckan. Så nu har jag lärt känna några som verkar super snäll och rolig! Kommer säkert att bli ännu bättre sen när alla börjat känna varandra.
 

Här har ni gårdagens oufit, var ute och shoppade lite både i förrgår och igår. Köpte bland annat skärpet som jag har på bilden. Har letat runt som en tok efter ett snyggt svart lite bredare skärp. Så när jag såg det här på Gina vart jag superglad, tycker det var extra fint med en massa stenar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0