Flyttar in!

Hejsan! Nu har jag kommit hem till Svenstavik efter att varit i Östersund några dygn och fixat och pysslat i min lägenhet. Kan faktiskt inte förstå riktigt att jag ska bo alldeles själv i en hel lägenhet. Men jag tycker det känns väldigt bra och jag trivs verkligen där. Vi har nu vitmålat alla väggar och lister i vardagsrummet, riktigt fräsht blev det och även fått in möblerna på plats som jag fått efter min bror. Supersnygg skinnsoffa och fåtölj, ko matta och ett vitt bord. Men det är forfarande mycket som ska inhandlas dit, men det får bli när vi åker på Ikea nästa helg. Köket däremot är nästan färdig fixat, men det är såklart lite detaljer och tillbehör som ska köpas. Resten av lägenheten ska jag tänka över hur jag vill ha lite och badrummet ska även pappa renovera upp, men det känns skönt att få bo in sig lite innan jag helt kan bestämma hur jag vill ha det!  Nu är det snart bara en vecka till skolan börjar också, så det känns lite nervöst allt. Men även väldigt spännade och roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0