Fattoria del colle

Hejsan allihopa, just nu bloggar jag fran datorn som finns att lana har pa garden. Sa det ar darfor det ser lite konstigt ut nar jag skriver. Men jag tankte anda beratta lite om hur jag har det har. Jag kom hit i forrgar kvall da vi direkt akte upp till byn och at middag. Sedan igar var jag och bada och solade vid poolerna som finns har pa garden (det anda man orkar med pa dagarna eftersom temperaturen ligger pa runt 40 grader) pa eftermiddagen nar alla gaster kommit fram har pa garden var det vin provning pa gardens viner och sedan tre ratters middag och underhallning anda in pa smatimmarna. Ja jag kan inte ha det battre, underbar miljo, vackert vader och trevligt sallskap! Pussar fran Toscana ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0