Våren är här!

Hejsan! Känns så härligt att våren äntligen är här, och att man kan gå i bara skinnjacka eller jeansjacka utan att behöva frysa. Jag känner mig även mycket gladare och piggare när det är fint och varmt väder, tänkte att jag är lite konstig först.. men det upplevde även mina vänner. Dagen på skolan har varit ungefär som vilken fredag som helst, kändes lite tomt bara eftersom 9.a är på klassresa i Göteborg. Sen efter skolan hjälpte jag mamma och dem andra på Dollar store, eftersom att det var personalens dag behövde dem lite extra hjälp. Var sen ute i fin vädret och tränade lite tillsammans med min pappa. Ska ni hitta på nåt roligt denna helg? Puss! ♥

 
 Jeans väst + vita jeans från Ginatricot, linnet + ring från H&M, brillor från Turkiet och skor från Jeffrey campbell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0