Shopping och modetips

Tänkte visa upp lite närmare bilder på kläder som jag köpt den senaste tiden, och ge lite mode tips. Hoppas ni tycker det blir roligt att se och läsa om och få insperation inför sommaren 2012! Enjoy



Dessa två skjortor fick jag uppsydd när jag var i Kina, dem kostade endast 99 kr/st och sitter riktigt bra på eftersom att dem är anpassad precis efter min kropp. Så nu i vår tänkta jag matcha dem tillsammans med mina skinn byxor, vanliga jeans, skinn jacka, jeans jacka/ jeans väst. Sedan när sommaren kommer så blir det skinn shorts, hög midjade jeansshorts eller till en söt sommar kjol. Tycker det är så himla snyggt att blanda olika stilar till en härlig kombination av sött, tufft och lite propert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0