Dagens

Hejsan! Nu är två skoldagar efter påsklovet avklarat, och tiden går så himla fort! Det är ju inte länge kvar för mig i nionde klass.. bara åtta veckor, men det är fortfarande mycket som ska hinnas med så det är bara att hänga i. Men eftersom det snart är maj så hade jag tänkt mig att få använda lite mer "våriga kläder" äntligen, men det känns inte så lockande när det har lagt sig en massa snö ute, men det är väl så när man bor i kalla norrland.. bara att gilla läget.
Puss på er! ♥



♥ Jeansen från Rut m.fl, blusen köpt i Shanghai och skorna från Jeffrey campbell. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0